Happy.friday.

0kommentarer

Godmorgon fellas!
Ligger i sängen och drar mig lite innan jag lär kliva upp, så varmt och skönt under täcket ju så vill inte lämna det än haha.
Direkt efter jag skjutsat kidsen till skolbussen tänkte jag dra till gymmet. Får se vad de blir för pass idag, tänkte iallafall börja med ett corepass, sen kanske ett body shockpass och avsluta med ett pilatespass. Men får se om min kropp orkar alla tre eller inte, eftersom dom börjar direkt efter varandra och på något underligt sätt har jag börjat få träningsvärk. Så får se, annars kör jag på cardio på gymmet om jag inte orkar alla tre.
Lär spana in ena killen som jobbar på gymmet också, för min hostmum frågade mig igår vad jag tyckte om killen som satt vid disken då, för då hade tydligen hon och hennes vännina typ sagt att dom skull para ihop oss två haha. Så måste jag spana hur han ser ut;) haha
När jag kommer hem från gymmet blir det lunch, lite städning och chilla lite innan kidsen kommer hem igen. Jobbar mellan 4.40-9.15 ungefär, så blir middag, lek och förmodligen lite tv. Direkt när min hostdad kommer hem är det HELG och jag drar iväg till Julia som bor borta i Madison, typ 48min ifrån mig. Blir kul att träffa henne igen! Så blir sleepover där och så har vi förhoppningsvis en grym helg på g! Älskar livet!
Hänger lite på Top of the rock med julle

Kommentera

Publiceras ej