Back from the gym!

0kommentarer

Skulle egentligen ha åkt till Julia imorse efter jag skjutsat kidsen till skolbussen, men så kommer min hostmum imorse och säger att dom bara har halvdag och slutar skolan klockan ett. Så eftersom de tar lite mer än 45 min att åka till Julia så hanns det inte riktigt idag. Så istället kastade jag på mig träningskläderna och drog till gymmet. Körde först ett corepass och sen direkt efter de blev det ett boot camp pass och avslutade med 20 min crosstraining. Dog lite där på slutet, men kul att testa på lite ny träning. Har precis kommit hem nu, äter lite jordgubbar och ska snart hoppa in i duschen innan jag lär göra lunch och sen åka och hämta kidsen vid ett. Blir det gamla vanliga med läxor och så. Sen klockan sex kommer min LCC hit och hälsar på.

Kommentera

Publiceras ej