Måndag.

2kommentarer

Känns som att jag har en väldigt skönt vecka framför mig nu, blir bara jobb idag, imorrn och kanske lite på morgonen på onsdag sen är jag ledig, det är Thanksgiving, black friday och en utgång i new york som väntar.
Började dagen med 62 minuters löpning och lite magstyrka på det. Åkte iväg till en ralph lauren butik i flemington och köpte julklappar till pappa och Pontus. Skönt att dom är avklarade.
Har precis stekt kyckling och lite grönsaker så nu blir det lunch innan jag börjar jobba redan vid 1, kidsen hade bara halvdag idag. Jobbar nog fram till sju eller något sånt, tänkte kolla om Anna-Lena vill göra något när jag slutar, annars drar jag nog till gymmet igen.

2 kommentarer

Eliiin

19 Nov 2012 21:10

ELLER får jag helt enkelt komma och hälsa på!!!!!;)

Eliiin

19 Nov 2012 21:10

ELLER får jag helt enkelt komma och hälsa på!!!!!;)

Kommentera

Publiceras ej