Today

0kommentarer

Jobb 7-8.30, åkte till gymmet för 55minuters crosstraining och 40min tabata. Hem och kollade på näst sista gossip girl avsnittet innan jag började jobba igen. Grymt spännande, måste kolla sista typ nu! Haha
Jobbade fram till halv sju, idag va en jobbig dag.. Massa skrikande, grinande och kasta grejer runt sig, spårade ur totalt så det va skönt att jag fick åka halv sju och lämna över huset till deras babysitter. Åkte och hämtade upp Anna-Lena så åkte vi till Julia och sen iväg till våran LCC. Hade christmasparty där med våran LCCgrupp.
Åt massa mat, chips, kakor och chokladtårta, kan lova att jag rullade där ifrån.
Har inte skrattat så mycket som jag gjorde där på länge, satt i princip och skrattade hela tiden så alla typ skrattade åt mig för att jag skrattade.

Alltså roligast idag var när alla vi sitter runt bordet och Bob(min ena LCC) frågar om vi har states i Sverige. Då ska jag alltså börja förklara, alla stirrar på mig och jag drar till med: "so we have sweden" visar med händerna i luften hur Sverige ser ut, "we have these things" pekar lite med fingrarna överallt i luften "and then we have these other things in the things". Jag skulle alltså förklara att vi hade landskap och sen städer, och alla började asgarva när jag sitter där och pekar och säger att vi har saker i sakerna. Det brast ju redan när jag sa att vi hade Sverige och sen fint visade med händer och armar hur Sverige såg ut, haha.
Hade en grym kväll och nu är jag hemma i min säng igen, dags att sova så jag orkar upp imorrn.

Kommentera

Publiceras ej