TGIF

0kommentarer

Äntligen fredag och snart helg!
Mötte upp Julia på gymmet för vårat vanliga body shock pass. Det är styrka blandat med massa steg upp och ner på stepbrädor och massa steg nere på marken. Jag har ju inte världens bästa känsla för det här med takt och allt sånt så som vanligt skrattade jag igenom hela passet, haha. Instruktören säger Oh good you're creative när jag går och snurrar åt helt fel håll än den övriga gruppen, haha. Jag är alltså helt lost genom halva passet typ, styrkan är det enda jag inte är lost på i princip, haha.

Blev svenska köttbullar till lunch och nu börjar jag snart jobba. Slutar runt 5 tiden när min hostmum kommer hem så då ska jag åka iväg till julle. Vi tänkte åka till Ikea, måste köpa två ramar och kanske köper pepparkakor eller något sånt. Så får vi se vad som händer mer ikväll. Ha en fin fredag!

Kommentera

Publiceras ej