Söndag

1kommentarer

Gick upp tidigt imorse för att följa med Julias hostfamily på wrestling, hennes ena hostkid hade två matcher som vi kollade på. Sen blev det mat framför Harry Potter, mysigt. Hann dock inte kolla så länge eftersom jag skulle hem och jobba. Men när jag kommer hem så är båda mina hostkids borta, vilket innebar att jag inte behövde jobba. Så sitter i sängen med datorn och försöker skriva lite uppsats. Ska på en weekend class i början av januari så då måste jag skriva en uppsats fram tills dess. Den ska vara på tio sidor, jag har skrivit en halv, keep working haha.
Brukar jämt skjuta upp allt till sista minuten så därför vill jag börja med den här i tid för ovanlighetens skull.
Ska nog ta en liten break snart och kolla film.

1 kommentarer

Elib

16 Dec 2012 22:27

Är det ngt på pizzan? Haha

Kommentera

Publiceras ej