helgen.

0kommentarer

Började gårdagen med att jobba ungefär 2.5 timme, gjorde american pancakes till kidsen och städade lite. Åkte iväg till gymmet när jag slutade och sen till Julia direkt efter de. Vi följde med hennes hostfamily på cookies with santa där man fick träffa tomten, äta kakor och så, mysigt. Sen lagade vi middag till hennes hostparents på kvällen, tror att dom blev imponerade av maten faktist. Efter middagen åkte vi iväg och tog en varsin frozen yoghurt och bara åkte runt och lyssnade på musik. Kvällen avslutades med lite Greys, men jag somnade typ innan vi ens hade kollat på ett avsnitt haha.
 
Sov ut imorse och kollade på julkalendern innan vi hämtade upp Lisa och åkte iväg till Ikea. Åt mat och gick runt lite där inne. Fick med mig några ljusgrejer som jag ska ge till mina hostparents och sen lite glögg, pepparkakor och sånt. Åkte förbi Marshalls och kollade lite innan jag och Julia åkte hem till henne och åt middag och kollade på solsidan.
Nu har jag precis kommit hem så sitter med lite pepparkakor och glögg och tänkte kolla på en av filmerna pappa skickade med hit.
Lugn och skön helg.

Kommentera

Publiceras ej