Dec. 03, 2012

0kommentarer

Åkte ju in till new york igår på morgonen. Gick runt lite själv i typ två timmar, köpte en julklapp till mamma, en julklapp till mitt yngsta värdbarn och köpte ett par uggs till mig själv som är en julklapp från mammi och pappi. Mötte upp Julia och Charlotte och fortsatte gå runt. Lite senare blev det middag på tgif med dom, Veronica, Josefine, Tilda och malinn. Trevligt! Tog suben till brooklyn där vårt hotell låg, köpte med oss chips och godis till hotellet, så låg vi och pratade resten av kvällen. Alltså skrattade så mycket att jag knappt kunde andas där ett tag, haha.
Vaknade runt nio imorse, drog in till Manhattan och svenska kyrkan för lite första advent feeling. Sen va jag tvungen att ta 12 bussen tillbaka hem för att jobba lite. Bakat cookies och kollat på film med kidsen. Nu ligger jag i sängen och kollar på solsidan, grymt trött tjej.

Kommentera

Publiceras ej