121212

0kommentarer

Började dagen med att göra american pancakes till kidsen och sen promenera ner till skolbussen. Direkt efter de drog jag iväg till ett litet spår här i närheten och körde intervaller. Fick bli lite lätta nu såhär i början eftersom jag måste känna efter hur mycket mina fötter och hälsenor klarar. Det är första gången på över åtta månader som det inte gjorde ont när jag sprang, det är lycka!


Mötte upp Anna-Lena, Julia och Lena förrän tidig lunch på panera. Älskar deras soppa!
Kidsen hade halvdag idag så dom slutade redan vid 1. Jobbet började bra ända fram tills min ena unge skulle skära bröd.. Jag och min äldsta va i vardagsrummet och plockade upp lite saker som vi tappat ut på golvet, så börjar min yngsta att skrika och grina asmycket. Springer in i köket och ser att hon har skärt sig i fingret med feta kniven. Hon skriker, grinar och blöder jättemycket, så får agera lite doktor där och plåstra ihop fingret. Efter ett tag lugnar det ner sig så då satte vi oss i soffan framför en julfilm.

Drog till target tidigte idag och köpte några julsaker som jag tänkte sätta upp på rummet.

Kommentera

Publiceras ej